יום ראשון, 11 באפריל 2010

עספור עונה 1 פרקים 1- 3 לצפיה ישירה


  • עספור עונה ראשונה פרק 1 לצפייה ישירה:
סדרת דרמה שבמרכזה ארבעה גברים ירושלמים מה"שכונות" המתגוררים בחוות אוטובוסים נטושה, שם הם מתפרנסים שחור, מעשנים ירוק ורואים ורוד. סיפורם מתחיל כשביום בהיר הם נאלצים לקום מהערסל ולהתחיל להילחם.

  • עספור עונה ראשונה פרק 2 לצפייה ישירה:
עמית מציע לקנות את השטח ממוטי; בועז, חבר של יולי, מתחיל עם שיר; איציק מציע למוטי הצעה שאי אפשר לסרב לה; ניוטון וקצר מפחדים שמוטי ימכור את השטח; איציק מגלה לחרדתו את זהותה האמיתית של נועה.

  • עספור עונה ראשונה פרק 3 לצפייה ישירה:
איציק מגלה שנועה היא בעצם סיון, אחותו הקטנה של מוטי; שיר מספרת ליולי שבועז התחיל איתה; האיום על חייו של איציק הופך מוחשי; מוטי מחליט למכור את השטח לעמית; איציק מגלה את המידע שעמית מסתיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא רשום פה תגובה

חדשות ועידכונים

הצצה לפרק 28 ------------------------------------------------------------------------------------------------------ עספור זו הסדרה שעוד תפתיע אותנו בהצלחה הכבירה. קביעה זאת באה לידי ביטוי בהחלטתה של חברת HOT להזמין מיוצרי הסדרה עספור עונה נוספת (עונה שנייה) עוד בטרם שידור בכורת העונה הראשונה של הסדרה שמתוזמנת לחודש מרץ 2010 . רמזים לגבי העונה השנייה אפשר לראות בקישור הבא : בכתבה של פנאי פלוס מגיליון מספר 1057 . אז מה זה בעצם עספור ? עספור (ציפור בערבית) הוא מקבץ של אנשים נואשים שהחליטו לעזוב את החיים הרגילים ולעבור לגור בשכונת גרוטאות של אוטובוסים בירושלים. הם סגרו את חשבונות הבנק שלהם הפסיקו לשלם ביטוח לאומי ומס הכנסה ונהיו חברים טובים של מאני מזומני, סמים, ואלכוהול ומעל לכל של כוסיות . לפי העלילה כנראה שהחליטו לפנות אותם (את זה נראה בהמשך העונה) והם צריכים דחוף להרוויח 750,321 שקלים בשביל שלא יפנו אותם מהשטח של עספור. הם יעשו הכל בשביל לא לחזור לחיים האמיתיים והעלובים הקודמים שלהם לפני שעברו לגור ביחד בעספור.